jag orkar inte skriva!

men känner att jag ändå måste. har typ inte skrivit på en hel vecka. idag har vi ätit på manuella med kören och repat lite inför julavslutningen också. sedan for vi direkt till Therese och firade henne i förskott eftersom att hon fyller år den 24 december (ja, det är på julafton). jag kom hem kanske halv tolv och sen dess har jag suttit på datorn.
jo, jag orkar inte göra den där dag-för-dag-grejen utan jag tar den en dag då jag känner att jag is. nu ska jag iallafall duscha och sedan blir det att sova. ska sälja fika för klassen på Lussevakan imorgon. blir att stå där från kl 10 på kvällen till kl 1 på natten. kom gärna och köp!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0