jaha, då var man mörkhårig igen!

jag har nu varit hos frissan och färgat håret, det blev mörkbrunt och jag tycker att det ser bra ut, är lite ovan och fundersam över det hela men jag tror väl att den känslan ska försvinna. eller de känslorna kanske man säger?

nu pratar jag med elli på msn och jag ska vara med henne och johanna om ett tag. det ska bli roligt. sen vet jag inte, det är ingen kör och fotbollen skippar jag- dels för att jag är lat och dels för att jag är lite förkyld och vill inte låta som en kråka på skolavslutningen. förutom om det är en fin kråka, eller finns det överhuvudtaget fina kråkor?
haha, jag måste sluta med mina dumma funderingar. hejdå!



Kommentarer
Postat av: Elli

haha...xd

2010-12-20 @ 21:59:45
Postat av: ida

sötnos !

2010-12-21 @ 21:11:17
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0