Jajjamen

Ja, nu är julen över, eller den har varit över ett tag nu. Jag är nöjd med mina julklappar, sen var det bra att jag fick pengar så att jag kan shoppa lite extra på mellandagsrean. Jag, Elli, Therese, Alice, Emma, Dennis, Davve, Isac och kanske Johanna ska fara till Luleå på onsdag och shoppa över dan bara.

Jag har faktiskt aldrig farit ut till Luleå för en dag och bara shoppa. Men det finns en första gång för allting! Det ska nog bli jätteroligt. Jag fick ett presentkort från farmor på H&M som var laddat med 500 kr så det ska användas, sen har jag lite kontanter över plus 800 kronor på kortet. Hoppas bara att jag hittar någonting också.
Det brukar alltid vara så att när jag har jättemycket pengar så hittar jag ingenting och blir sinsnål och när jg bara har typ 300 kr så hittar jag tusen olika saker jag vill ha. En sak som jag ska kolla på är underkläder, så det får vl bli på H&M då.Nu ska jag försöka få tag på Elli och kanske umgås med henne en stund sen blir det bio kl 7 (Narnia- Prins Caspian och skeppet i gryningen) med Kela, Ellis och kanske Caitlin. Måset bara skriva lite snabbt att jag tycker att Ben Barnes (som spelar prins Caspian) är jättesnygg! han var iallafall snygg i den andra Narnia filmen.

Vi får väl se. hejdå!


Kommentarer
Postat av: melinda

va fuskigt, vill också till luleå :(

hoppas attu hittar någonting!

2010-12-27 @ 16:02:54
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: linn

aww

2010-12-27 @ 22:09:48

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0