Just nu

sitter jag här hos mina kusiner, vi har just ätit middag.. gissa vad?

Jo, tacos! Haha.

Jag for runt med Emma på stan en sväng men sedan skulle Elias hem så jag passade på att följa med honom då så att jag skulle slippa att gå hem till dem senare.

Jo, jag har inte varit i skolan idag utan jag har varit i Luleå som ni kanske har förstått. Jag har varit på en utbildning om hur man blir ett bättre elevråd, det var intressant och jag har lärt mig lite nya grejer. Eftersom att vi fick gå på stan i fyra timmar innan vi skulle åka hem så gick jag med Emma.
Eftersom jag inte heller skulle åka hem utan stanna här hela helgen så fick jag 100 kr som egentligen skulle ha varit matpengar. Men de ska jag shoppa för! Då har jag 600 spänn att göra mig av med.

Nu ska jag umgås med mina kusiner, var ju därför jag kom hit. Hejdå!




Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0