Min bästa vän

Jag har egentligen aldrig haft en bästa vän. Eller jo, jag hade Felicia på dagis, och så hade jag ju Alicia från förskolan och upp till 4-5 ungefär. Sen får jag ju inte glömma bort Linn i trean! Jag kan också säga att jag typ var bästis med Emma Björkman en sommar och Eloise i 5an typ.
Okej, jag har haft ganska så många bästa vänner. Jag erkänner det nu när jag ser det.

Jag hade gärna vela ha en bästa vän just nu, men det har bara inte hänt.
Men jag har massor med bra vänner som jag trivs med då och då så det är ju bra. Dessutom har jag hela livet kvar att skaffa nya bästa vänner på.

En bästa vän ska iallafall vara någon som man verkligen trivs med, någon som inte är så lik en själv så att man står ut i varandras sällskap under en längre tid- komplettera varandra heter det väl?
Man ska kunna prata om massor av saker med varandra och kunna hitta på roliga saker tillsammans.


Nej, nu måste jag äta! hejdå.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0