Min dag

Jag har varit i luleå och därför utan tillgång till en dator, men nu ska jag ta igen för helgen!


Okej, denna dagen har bara spenderats till att åka bil. Vi åkte först till Storheden för att handla på Coop och sedan åt vi på Max där. Sedan for vi till farmor för att lämna lite grejer som vi hade handlat till henne. sedan for vi till Ica Maxi för att handla några grejer till och sedan har vi bara suttit i bilden till halv 6 då vi kom hem, vi packade upp alla varor och sen bänkade jag mig framför datorn för att gå igenom alla mina mail och facebook-uppdateringar och blogg-kommentarer. Min Mp3 har laddat ur så jag har inte kunnat sova så mycket i bilen, vilket egentligen är bra för då kan jag sova ikväll.

Det var min dag idag, inte speciellt rolig om ni frågar mig.
Men igår var rolig för jag och mamma for på stan och jag har shoppat ganska så mycket för mig eftersom att jag är den snålaste människan jag känner.

Jag köpte:

*Ett linne
*Ett par leggings som är sådär plyschiga eller vad det nu är
*En t-shirt
*En mössa
*Julklapp till Ellis
*Julklapp till Kela
*Chokladkalender

Kan kanske lägga upp bilder på några av de sakerna sedan..


Snart är det träning på Gunillaskolan, måste hinna byta om innan maten. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: linn

rekord :D

lägg in bilder på kläderna! :)

2010-12-05 @ 21:42:14
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0