Min första kyss, mitt favoritminne och min favoritfödelsedag.

Jag har aldrig kysst någon så min första kyss existerar ine ännu, men den kommer väl så småningom.
Mitt favoritminne tror jag inte att jag har det finns många bra minnen men inget som står ut sådär speciellt.
Min favoritfödelsedag finns inte heller, alla mina födelsedagar har varit lika bra! Fast vissa har väl varit bättre än andra.


Detta blogginlägg skriver jag på Ellis Macbook, jag har tyckt om sådana datorer ända sedan Kela köpte en sådan när hon gick ut gymnasiet vilket är några år sedan. De är lätta att skriva med, de har photobooth, snabba, mycket minne, många olika effekter eller vad det nu heter. Jag tycker om dem. Jag ska köpa en sånhär dator när jag går ut gymnasiet och har pengar till dem. Det kommer ju nya modeller hela tiden och finns det någon som är ännu bättre än den här.

Nu hör jag introt till Vänner på tv:n. Hejdå!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0