Mina drömmar.

Just nu har jag inga stora drömmar, bara att allt fixar sig. okej, det är en ganska stor önskning men jag hoppas det.

Idag har vi bara repat inför julavslutningen, innan det så hade jag elevskyddsombudsträff och elevråd. inte en så ansträngande dag med andra ord. jag är enormt nervös för mitt lilla obetydliga solo som jag ska ha men jag får väl hoppas att det fixar sig.

halv tre så ska jag till frissan, kollar lite på olika hårfärger jag vill ha men jag kommer inte fram till någonting. vi får väl se helt enkelt.

hejdå!


fina tulpan-plantage i Amsterdam. mamma har fotat bilden.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0