Mina syskon

Jag har två systrar. Den äldre heter Michaela, kallas Kela och är 21 år. Hon pluggar i Helsingborg för tillfället. Hon är 7 år äldre än mig. Min andra syster är också äldre. Hon heter Ellinor, kallas Ellis och bor i Uppsala och pluggar hon med. Hon är 5 år äldre än mig.

Jag har väldigt bra systrar även om det är så många år emellan oss. Vi har nog lekt ganska mycket när vi var mindre, eller de lekte med varandra och använde mig, men det var lika roligt ändå! förutom när de kittlade mig vill säga..

Jag orkar inte skriva värsta inlägget om dem men de betyder mycket för mig och jag jämför mig med dem hela tiden på ett bra sätt.


nu ska jag fika innan sängen! hejdå.





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0