Personer

Jag ska snart sova, har tagit ett bad och fixat mina naglar med en liten Depend-Manikyr-Necessär-Sak som jag fick av Kela och Ellis i julklapp. Jättebra present!

Imorgon har jag inga planer förutom om Elli kan ta sig lite tid och umgås med mig, vi har inte umgåtts själva på ett tag och vi måste prata om personen som inte fattar att den andra personen är ledsen och den första personen som också är ledsen men inte säger varför till någon och den personen som är irriterande och den personen och den personen m.m. Plus några andra saker som vi tycker är viktiga.

Jag har lovat Melinda att lägga ut bilder på mina kläder som jag köpte i Luleå idag- vilket egentligen bara är två tröjor och en kofta. Inget roligt, men om hon ville se dem så får hon väl det. kan passa på att visa alla mina julklappar när jag ändå håller på..

men som sagt så får det bli imorgon, hejdå och godnatt!

Kommentarer
Postat av: melinda

aw, tack evelina

2010-12-30 @ 02:28:14
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0