skolan

sitter i skolan och har svenska. min mun dunkar och jag känner för att dö. jag glömde skriva igår att jag var hos tandläkaren, en platta hade ju lossnat från en tand så jag var och satt fast den igen.
Då passade de samtidigt på att skruva fast den lite mer men det gör inte så ont. det som gör ont är att tanden har redan satt fast sig i tandkötten under de två dagar som plattan var lös. nu måste den alltså lossna igen och börja flytta på sig. det gör ont.

jag hade också en konsert igår som jag kom försent till för jag hade helt glömt bort den. jag bakade faktiskt kärleksmums och jag skulle bara sätta på glasyren när elli ringde och sa "Evve, VAR ÄR DU?!" jag fick lite panik och ringde pappa för att få skjuts till blå forell. inte för att jag egentligen hade behövt stressa, vi väntade ändå en timme innan konserten började och då så var vi med på två låtar. det sög.

nu ska jag gå och äta lunch, sen är det väl någon hemsk lektion som jag måste gå på. det finns ingenting att göra i skolan nu när betygen är satta, man bara tvingar sig igenom lektionen för att sedan gå hem och lägga sig. tur att vi har fått jullov från dansen, hade inte orkat gå på den idag. men imorgon är det fotboll från kl fyra till halv sju.
jippi..

Kommentarer
Postat av: melinda

2010-12-15 @ 19:30:47
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

va glad attu inte har kvar någonting med skolan..

2010-12-15 @ 19:31:35
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0