Sover tills dagen är slut

Jag ska försöka att gå och lägga mig nu, kanske läsa lite och sådant så att jag varvar ner för om jag ska upp kl fem på onsdag för att hinna göra mig klar innan morgontåget går till Luleå så måste jag vända tillbaka dygnet. Jag har typ somnat kl tre på natten och vaknat halv ett varenda morgon och då är typ hela halva dagen borta.

Filmen var iallafall jättebra! Jag tycker fortfarande att Ben Barnes var snygg och sådant. Sen var det också jättebra effekter. Jag är nöjd.

I denna sekund sätter jag alarmet på 09.30 så får vi väl se om jag kan stiga upp. hejdå och godnatt!




Kommentarer
Postat av: melinda

gud vad skönt det hade varit att gå och lägga sig tidigt.. suger när man sover bort hela dagen

2010-12-28 @ 00:31:16
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: ida

haha tycker du att det är att sova bort hela halva dagen kvinna ? jag vaknade vid nio imorse men somnade om och vaknade såklart inte förrän vid tre och DET är att sova bort hela halva dagen.

å ja visst var filmen awesome å ja han var rätt snygg (Y) :D:D

2010-12-28 @ 02:58:11
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0