Vad jag hade på mig idag.

Idag hade jag min killtröja från Intersport, mina älsklingsjeans och Ellis randliga flisis som hon har lämnat kvar. Sen har jag också underställ och yllesockar men det är ganska obligatoriskt vid den här tiden på året.


Idag har jag äntligen gjort bort den där jobbiga so:n och jag fick faktiskt MVG på den, jag blev glad över det. Dock känns det inte som att jag förtjänar det, men jag ska inte gnälla!

När jag var påväg hem så var jag jättehungrig så jag tänkte på massa saker som jag ville baka. Det som lät godast var kärleksmums med röd glasyr (det är ju jul) och ett hjärta av strössel men sedan kom jag på att röd glasyr inte ser så gott ut och jag vet inte om det kommer bli rött eftersom den är brun i vanliga fall. Då kanske den råkar bli brunlila och vet vill äta en brunlila kaka liksom?

Men jag kanske tar och gör vanliga kärleksmums så gör jag mamma glad på kuppen. Jag får se.

Det är en timme kvar tills de kommer hem så jag ska kolla klart Avatar-avsnittet och sen får jag väl baka då. Har ändå inget bättre för mig. hejdå.





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0