Jag vill...

...bli bra på det jag tycker om. T.ex dans! Jag är inte bra på att dans, varken smidig eller vig eller nåt som man egentligen ska vara för att kunna dansa. Jag fattar inte varför jag går i dans... Det är väl för att det är kul gissar jag. Eller gitarr, men där förbättras jag så det är lugnt. Nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull. Imorgon ska jag strunta i alla dåliga tankar och fokusera på det positiva. Alltså så jag jag inte tänka på att jag suger på dans, bara att jag blir bättre på gitarr :D Jag har inte skrivit på länge men den här veckan har vi prao och jag, Elli och Alice praoar hos tallbackas musiklärare Monika och Natte. Vi lär ett par killar i 8:an att dansa också ;) Inte för att jag borde vara den som lär ut precis...:S Men det är jättekul på Tallbacka iaf! Jag får väl skriva när jag kommer på något annat att skriva om! Hejs!

Rihanna- Take a bow

Kommentarer
Postat av: matilda;D

hej, jag måste hålla med(inte om att du är dålig o dansa, jag har inte sett dig), när jag gick i dans så det sista jag var, är smidig... gick inte så bra ihop:S:P haha



kram matilda

2010-02-15 @ 22:31:18
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0