22.00

Hej, nu sitter jag här vid datorn igen. Som alltid. Idag -och igår- var jag med Eloise. Jag sov över där :D Vi spelade pingis och sjöng singstar med hennes syster. Vid två ungefär så somnade jag - utmattad, Eloise kunde inte sova alls under hela natten, så man kan väl säga att hon har vakat. Idag så har vi sjungit igen och tittat tv. Senare spelade vi kort, jag var tvungen att fara hem vid halv sex för att äta. Sen kollade jag tv en stund. Jo! Vi har flyttat ner datorn till Kelas rum nu. Känns lite annorlunda att inte se någon dator där uppe varje gång jag går ut ur mitt rum, inte för att jag går ut ur mitt rum så ofta. Det är nystädat så jag ligger där och läser. Jag ska nog ta och sova snart- försöker att vända dygnet, Trots allt bara fyra dagar kvar tills skolan börjar. Ha det gott!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0