Godmargon alla sjusovare :D

Idag så for Ellis till Uppsala. Hon skulle åka bil med Tove kl 7, men Tove var så seg så de for typ kvart i 8. Sen efter hon farit så gick jag upp till mitt rum och läste. Då hade Ida redan vaknat. Sen så läste jag - Ida sov typ? - till 9. Vi åt frukost och sen läste jag ännu mer och Ida läste FRIDA och sen så var hon typ medvetslös i några timmar. När jag hade läst typ 20 kapitel så gick jag på toa. När  jag kom tillbaka så hade Ida vaknat. Hon klagade över att hon skulle dö - som vanligt - medans hon klädde på sig. Sen gick vi ner och nu sitter vi här :D Vi ska Googla på några människor och vara normala. Igår såg vi Seventeen again med Zac Efron. Ida var/är dödskär i honom så hon satt typ och dreglade hela tiden xD Jag däremot tyckte att Hanna Montana killen - som ska spela hennes brorsa - är snygg för att han är 32. Hörde ni? TRETTIOTVÅ! Det är ju sjukt! Han ska spela typ 19 :C  Hejdå!
/Evve + Ida
P.S. Jag är fortfarande irriterad över ålder-saken men inte för att personer är 5 år äldre utan för att alla ska tvunget ha 40.000 tatueringar på konstiga ställen och att alla ska tvunget röka! BLÄ säger jag! BLÄ!
Trettiotvå-åringen

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0