GRRRRRRR!!!

Blir inte ni irriterad när ni ser någon snygg kändis och man tror att personen är i ens egen ålder fast personen egentligen är 5 år äldre!? >:@ Jag blir så irriterad!
Nu är jag iallafall hemma :) var med Elli igår och kollade "trångt i kistan" den var HELT SJUK!
Sen när hon for hem så spelade jag lite sims till typ ett. sen så gick jag och la mig. det var min intressanta dag igår. förutom att jag åkte bil i typ 6 timmar -.- PÅ lördagen så köpte jag en svinsnygg väska :D! och en matta xD Nu orkar jag inte skriva nå mer. Hejs!
/ En VÄLDIGT irriterad Evve.

Kommentarer
Postat av: ida

haha trångt i kistan är helt sjuk haha alla bara springer omkring nakna på taket. elr ja nästan iaf XD

2010-01-04 @ 23:02:34
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0