Helg.

Nu har jag faktiskt inte skrivit på svinlänge! Ja, nu har jag gått första veckan i skolan, det var faktiskt inte så hemskt. Vi har fått veta att istället för sovmorgon på torsdagar så har vi det på tisdagar. I elevens val tog jag syslöjd första och musik andra, tydligen är musikläraren helt konstig :S Imorgon så ska jag mest troligt gå på bio med Elli och hennes lillebror. Vi har grannarna på besök, jag sitter här och är osocial istället. Jag har hållit på med bollen ganska mycket i em. Jag kan ta upp bollen på bröstkorgen och hålla kvar den där :D det tog ett tag att lära sig och lite ont i ryggen- men nu kan jag det :) Jag och Elli sitter och skvallrar på msn medans jag längtar tillbaka till sommaren. alltså jag längtar sjukt mycket! jag vill springa och hålla på med bollen, skjuta skott- fara till IP och bara leka med bollen :D jag längtar så fruktansvärt mycket! typiskt att vi ska ha en sån lång vinter/vår. Jaja, jag år hålla på inomhus och på träningarna, även om det är pinsamt ;) Eller iallafall så är det pinsamt på damernas. Jag får helt enkelt övervinna den pinsamheten. Nu ska jag lattja lite mer med bollen. Solong!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

ååhhh coooolt :D ! du får lära mig det så lär jag dig cykelspark/dissie-kleta (stavning?) :D

jaa, haha men skvaller är roligt, men bara om det är sant :P btw, musik läraren är inte konstig tycker jag men säg till att ni inte vill sjunga körstämmor hela tiden bara :D(y'

2010-01-15 @ 20:56:23

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0