It's a new day, it's a new dawn, it's a new life - and it's feeling good.

Nu har jag sett New Moon. Den var bra - men den hade kunnat vara bättre. Slutade lite tvärt och jag tycker att boken är så mycket bättre. Iaf så när jag kom hem så fixade jag till toan - Ellis ska ju flytta så jag får toan där nere :D Jag har dammtorkat och satt in alla mina grejer. Inte för att det var så mycket då. Mamma håller på att snacka där nere om att det är så stökigt överallt. Jag måste nog gå ner och städa lite... Imorgon kommer det att bli en spännande dag har jag bestämt! Någon som vill umgås? Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Melindaah

sjukt avis vill oxå ha eget badrum ;o

2010-01-05 @ 23:19:03
URL: http://Mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Ellenor Koppari

New moon var bra, men håller med. Böckerna är bättre :)fränt den dära nedräknaren till sommaravslutningen (Y)! såg den nyss, är den ny?

2010-01-06 @ 00:34:00
Postat av: Evve

JO:)

2010-01-06 @ 12:36:59
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0