MÅL MÅL MÅL MÅL!

Jag tycker att jag håller igång mitt bloggande ganska bra nu, eller vad tycker ni? Iallafall så var det träning idag, det var - skönt och eftersom det känns som om jag bara proppar i mig godis och andra onyttigheter - roligt! Jag gjorde 4 mål :D och en eller två assist. Jag var den enda från mitt lag idag igen. Kom igen nu tjejer! Vill ni inte träna? Det var Ellis sista träning idag innan hon far till Uppsala. Hon far redan på lördag. Kommer sakna henne, men nu får jag vara ensam :) Nu ska jag duscha- eller bada, jag har inte riktigt bestämt mig än. Vi höres imorgon eller nåt. Jo! jag ska på New Moon imorn med Ellis. Hennes studentpresent. Jaja, skriver med imorn. Hejdå!
/ fortfarande en irriterad Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

jag vill träna men har haft så mycket under hösten med spelningarna och det :'( måste skärpa mig, fotboll är ju en av det bästa sakerna som jag vet! new moon var jätte bra, och tack för kvällen i söndags :)!

2010-01-05 @ 00:19:52

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0