qwerty

Hade ingen bra rubrik i huvudet så det fick bli qwerty. Idag har jag vaknat ungefär 9 och sedan suttit vid tv:n till typ 11 ;) Nu när Ellis har farit så har jag fått hennes byrå, så har jag också flyttat över lite kläder dit. Jag vill fortfarande ha kvar kläder i mitt rum. Senare idag så har mamma lovat att hon ska lära mig att baka bullar, även fast jag vet typ hälften. Men man kommer inte långt om man inte kan göra själva degen. Jag har fortfarande alla Taylor Swift -låtarna i skallen. De kommer nog sitta i ett tag. nej, nu ska jag mata mina facebook-fiskar. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0