R.I.P

Ja... vila i frid Ellinor Öhman. Det är allt jag kan säga om det.
Idag var det brottning på gympan. Trodde det skulle vara jättetråkigt- som vanligt -men det var jättekul! Sen när jag kom hem från skolan så har jag pluggat lite franska -.- Jag ska snart kolla lite tv. Jag har egentligen ingenting att skriva men jag har inte skrivit på så jättelänge så jag tänkte att jag skriver ändå. Jag inreder mitt kontor i Ikea Home Planner. Det är faktiskt jättekul! Mitt kök kostade 41.731 kr ;) det är ju inte så dyrt...hm...
Ja, jag vet ingenting annat jag kan skriva om. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

haha när vi skulle se hur vi skulle ha vårat kök här hemma använde vi Ikea home planner :p

bättre sent än aldrig att jag kommenterar elr hur? :D

minns att jag var sjuk den hära dagen iaf ._.



reast in peace <3

2010-02-27 @ 20:01:45
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0