Skitdag var det!

Jag hade skrivit värsta inlägget om hur skit min dag hade varit. Då går det ju såklart inte hellaer att ladda upp inlägget så jag måst börja om igen! SKITDAG!
Jag har inte gjort någonting idag, ingenting! Eller jo... jag har kollat två filmer, varit hos mommo och moffa, och varit på fotbollsträning. Utöver det så har jag inte gjort NÅGONTING! På fotbollen sög det för jag kan inte passa ordentligt, skjuta skott eller någonting känns det som! Undra hur jag ska klara av fotbollen imorgon?! Jag har märkt att jag bara pratar om fotboll hela tiden, men det är bara det att fotbollen har blivit en så enormt stor del va mitt liv de senaste månaderna. Jag hoppas att jag inte tråkar ut er med mitt fotbolls-snack, annars får ni säga till. Imorgon kommer jag väl bara gnälla så då får ni en liten paus, jag känner mig bara så fet och ful och dålig helt enkelt. Jag har nyss duschat och nu så ska jag sova om jag kan ladda upp det här inlägget någon gång. Jag ska kopiera allt så är det bara att klistra in igen om det inte går att ladda upp. Imorgon så är det sovmorgon, i övermorgon också. Jaja, hoppas ni, alla mina kära vänner, har en jättebra dag imorgon så ni kan stå ut med mitt gnällande, om jag inte börjar gråta av ursinne... Men då vet ni iallafall varför. Om ni läser min blogg vill säga... Hejdå & Godnatt!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0