alltså

just nu väntar jag på mamma som ska hjälpa mig att skruva ihop min IKEA-Möbel som mina föräldrar har varit snälla och köpt åt mig. Jag har ändå lyckats shoppa ganska mycket själv, får lägga upp bilder på allt i ett nytt inlägg.
Om ni nu undrar vart jag varit så har jag bilat 150 mil ner till Bankeryd (ligger utanför Jönköping) och träffat mina kusiner. Vi hade jättedåligt väder men vi hade kul ändå. Vi for till ett köpcenter som heter a6 minst 5 gånger på 4 dagar. Vi var också på stan en hel del. Nu har jag 70 spänn kvar av 1000 så jag har inte köpt speciellt dyra kläder. Nej, jag har inte tid att skriva längre för ja, som sagt så skruvar jag ihop min möbel. Sen ska jag ta itu med mitt rum och rensa och städa och vika och planera och titta och fundera och jag kan göra listan oändlig. Hejdå!

/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0