Baby

Jag vet att alla redan har upptäck Justin Bieber och börjat hata honom men jag har hatat honom utan att veta om hans låtar, jag följde bara med strömmen. Men nu! Nu har jag nött Baby-låten med Ellis och jag såg videon igår, jag kan inte göra något annat än att tycka om den! Han ser ut att vara ungefär nio och det är det som gör låten och videon så gullig.

Iallafall så har jag inte gjort någonting idag förutom att spela på min nya superfina gitarr! Jag kan några låtar som typ Lille katt, Här kommer Pippi Långstrump och En busschaufför, haha. Tycker att jag ändå är hyfsat bra!

Igår så var jag och jogga lassaspåret med Elli, vi gick nog mer än vi joggade men det var roligt, idag så ska jag kanske vara med någon senare på dagen men just nu orkar jag inte. Inget mer att skriva. Hejdå!

/Evve





Baby

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0