Header

Har gjort en ny header snabbt bara, var så less på min jättefula header som jag har haft förut! Den här bilden är från Toppstugan som ni kanske känner igen från förra inlägget. Jag har gjort om det i Photo Shop och sedan fixat till den ytterligare i Picnik. Bilden är lite suddig men det får den vara. Nu ska jag sova lite, vill vakna tidigt för att kunna dammsuga huset. Jag får göra allting nu när Kela hoppar på kryckor (för att hon har något konstigt i sin fot) och Ellis jobbar hela dagarna så hon orkar/ska inte behöva städa sen när hon kommer hem.

Ja, jag skriver kanske ett inlägg senare om någonting. Om ni vill se lite mer konfirmationsbilder så får ni gå in på Facebook och kolla, nu har till och med Elli skaffat Facebook!

/Evve

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar bilden på din header !

2010-07-11 @ 17:51:24
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

Tack, bilden är lite oskarp men den får duga :)

2010-07-12 @ 00:42:48
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0