Hey, I'm a beliber!

Ja, jag ska snart ta cykeln och cykla ner till Ica med Ture och köpa kyckling till middagen. Det är inte så fint väder idag, det är synd för annars skulle nog jag ha farit till Sandviken med Ello. Jaja, det är ju varmt men molnigt.


Jag såg nyss på Idas nya blogg , att hon också gillar Justin Bieber. Okej, han ser jätteliten ut, okej, han är lite småtöntig men det är de sakerna som gör honom så gullig! Han försöker verkligen vara cool med sina danser och sina winks. Tänk alla hans miljoner fans som tycker om honom för att han är "snygg" och "cool" och massa andra saker, sån är verkligen inte jag. Han är faktiskt lite som en manlig Taylor Swift, alla hans låtar handlar om kärlek. Det blir man lite less på men jag kan lyssna på tre av hans låtar iallafall och det är:

Baby (ofcourse)
Somebody to love
One time


Thats it! Mer låtar vill jag inte lyssna på. Alla som hatar Justin Bieber lär ha kryssat ner för längesen men de som läser hela det här inlägget håller säkert lite med mig. Om ni nu inte kryssade ner utan bara scrollade ner, ni får en överraskning!


Kommentarer
Postat av: Linn

Lyssna på never say never & bigger! dom är bäst! :)

2010-07-18 @ 17:30:24
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0