Sommar och sol

Idag har det varit jättevarmt ute och jag har legat och solat en stund. Mamma har fotat några bilder som jag tänkte vis, ni får (BONUS) bildbeskrivningar till så jag slipper skriva allt här!


Jag borstar Viggo, och Ture ska vara trotsig när han ligger ner och äter.





Ture har fått en ny pip-leksak som ser ut som ett får så vi kallar den "Fåret", han tycker väldigt mycket om den. Ibland kan man höra lite pip när man kollar tv, då ligger han där ute och tuggar på den. Lilla söt Ture!


Ture låg och solade med mig en kort stund, en väldigt kort stund.


Just nu är det såhär vackert i vårat kök, tur att det är fint väder ute!

Här är vårat kök- i kartonger.

Ellis har målat mina naglar och jag har satt söta blommor på dem. Mina fingrar ser jättekonstiga ut på bilden så få inte panik, de är vackrare i verkligheten!


Vi var i Mestoslinkka i söndags och då tog jag några bilder.








På kvällen var det fint ljus och fåglarna satt så fint på telefontråden.


Några fina cupcakes som Kela bakade till min konfirmation, de var så fina så jag tänkte att jag slänger in dem också! Nu har jag inget mer att lägga in just nu så ni får vänta helt enkelt! Hejdå!

/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0