Toppstugan

Igår så var jag med Ida efter att ha kollat klart filmen Dear John på Ellis bärbara. Jag grät jättemycket och jag tyckte verkligen om filmen, önskar bara det varit ett bättre slut. Iallafall så gick jag till Ida efter filmen. Vi spelade lite fotboll och cyklade sedan till Ica för att hyra en film, The Ugly Truth. Den filmen var ganska uppenbar men ändå bra. Sedan gick vi till mig för att pyjamas och tandbortse m.m.
Sen ringde Idas moster och frågade om vi ville jobba på Toppstugan idag för att några hade hoppat av och då hade de inget folk som kunde göra våfflor. Det började 8 på morgonen men vi tänkte att det bara är för en dag så vi sa ja. Jag frågade senare Ida om det verkligen var på morgonen för Toppstugan har ju bara öppet på kvällen men Ida sa att det var på morgonen.  Vi somnade kring halv 3 så vi var väldigt trötta kl 7 på morgonen. Vi skulle bli upphämtade halv 8 så vi var klara ungefär halv 8. Vi väntade och väntade, tillslut var kl tio över 8 och då gick vi upp till friggebodan där vi sov. Ida ringde sin moster och frågade om det var på morgonen eller kvällen, tydligen så hade det blivit ett missförstånd för det var 8 på kvällen. Då kollade vi tv någon minut sen somnade vi om med kläderna på. Vi vaknade sedan kl 11 och låg och drog oss ett tag. Sen skulle Ida klippa gräset så jag tog mina saker och gick hem och åt lunch. Sen har jag kollat tv och nu sitter jag här. Ska snart gå ut och busa lite med Ture. Hejdå!

/Evve
Vill bara säga att jag saknar alla mina vänner som inte är hemma just nu, t.ex Ello, Mellis, Linn m.m. <3
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Ello

Jag saknar dig också:)<3

2010-07-15 @ 19:20:55
URL: http://muffinsform.wordpress.com
Postat av: ida

hah ja, fint missförstånd tkr då jag.. inte :o :)

2010-07-16 @ 15:52:24
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0