blablablablabla

Nej, nu måste jag bara få skriva av mig lite, jag har varit sur hela dagen på allt och alla. Ingen förstår vad jag menar och överreagerar hela tiden. Idag suger det verkligen.
Det började med att jag hade en jag-känner-mig-tjock-och-ful-dag, det klagade jag om ganska mycket. förlåt om ni blev sura men jag behövde prata av mig. Sen överreagerade mamma när jag kom hem och började snacka om att jag kanske vill byta skola och allt, men jag trivs på skolan och har ingen lust att byta. Nu är jag allmänt irriterad och önskar att jag var i Kiruna, inte på det sättet utan jag vill träffa min nya kusin, Simon. Inget mer att skriva. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

gumman :( <3

2010-06-10 @ 20:53:32
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0