Då satt man här igen

Jag kommer alltid tillbaka till datorn, vad jag än gör så sitter jag snart här igen. Denna gång så lämnade jag datorn för att följa med familjen till toppstugan. Det blåste väldigt mycket där uppe så jag höll på att blåsa iväg. När vi ändå var ute så passade jag på att fota solen lite innan den gick i moln. När vi väl kom in i den lite varmare stugan så beställde jag våfflor. Det är det man gör när man far till toppstugan, man äter våfflor. Sedan gick vi den blåsiga vägen tillbaka till bilen och här sitter jag nu. Framför datorn. Utan någon som helst tanke på vad jag ska göra, ska nog slå på en film och sitta nere i soffan och mysa. Ska kanske fråga Ellis om jag får titta Dear John på hennes dator, om jag is. Iallafall så har jag ännu ont i hela kroppen och vill krypa ner under täcker, spelar ingen roll vars, bara jag har mitt täcke. Godnatt! Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0