.

Jag har tagit lite sommarlov från bloggen och kommer inte skriva så mycket, det finns för mycket att göra nu, typ; kolla tv, äta, sova, läsa, sitta inne på facebook, sova lite till, spela spel, titta filmer m.m. jag har fullt upp! eller så inte. i helgen så har jag varit i stugan och där fanns det ingen elektricitet eller vatten under 8 timmar, det var jobbigt! tur som var så kom den tillbaka just i tid för england- tyskland matchen. tidigare har jag inte varit så intresserad av fotboll på tv men nu är jag typ fastklistrad. Iallafall under vm. jag har inte så mycket att berätta, jo, jag tog konfirmationen i fredags, var lite nervöst eftersom jag skulle spela fadern i ett drama som vi spelade upp inför alla. jag hade två repliker men de var ganska långa. när det var avklarat så gick det ganska bra förutom att kåpan som vi hade på oss var i syntet tyg, och för er som inte vet så är syntet tyg svinvarmt! jag höll på att dö där inne i kyrkan. Jag klarade det iallafall och avslutade det hela med att sjunga Tears in heaven med Elli och Emma. Jag tror det gick bra för mamma grät. men det gör hon alltid så man kan inte vara säker. efter det så hade vi en liten brunch hemma och då kom kusinerna och lite andra bekanta, det var god mat och allt! senare på kvällen så grillade vi med några andra bekanta, jag var nog inte så trevlig då för jag var verkligen helt slut, höll på att somna flera gånger. jag fick väldigt fina presenter, mycket smycken men det blev jag bara glad över! dessutom så fick jag lite pengar så jag ska fara till luleå någon dag och kolla hur mycket en gitarr kostar, det har jag önskat mig länge. kan lägga upp bilder senare på presenterna och lite annat. Nu ska jag kolla lite How I Met Your Mother innen jag ska sova. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0