Hahaha

insugande elefant på ingång!
- ' ellellellenooooor säger (22:36):
AHAHAHAH men uuuh!
XD
- ' ellellellenooooor säger (22:38):
elefant`??
Evve säger (22:39):
ja, vad annars? ekorre?
- ' ellellellenooooor säger (22:39):
jaaaa fattar inteee.... xDXD
ett djur??
ödla
- ' ellellellenooooor säger (22:40):
AHAHAh ja har ätit godis.
( )
Evve säger (22:40):
jag tänkte att elefanter har en snablel som de suger med
haha, snablel
inte jag   ska nu!
- ' ellellellenooooor säger (22:41):
jaaahaaa.. men sån där groda med tunga dåå...xD?
Evve säger (22:41):
med de har slemmiga tungor, inte sugande tungor
Som ni ser här nedanför så har jag och Elli en ganska intressant konversation.
Evve säger; insugande elefant på ingång!
- ' ellellellenooooor säger;
AHAHAHAH men uuuh!
XD
- ' ellellellenooooor säger;
elefant`??
Evve säger;
ja, vad annars? ekorre?
- ' ellellellenooooor säger;
jaaaa fattar inteee.... xDXD
ett djur??
ödla
- ' ellellellenooooor säger;
AHAHAh ja har ätit godis.
( )
Evve säger;
jag tänkte att elefanter har en snablel som de suger med
haha, snablel
inte jag   ska nu!
- ' ellellellenooooor säger;
jaaahaaa.. men sån där groda med tunga dåå...xD?
Evve säger;
med de har slemmiga tungor, inte sugande tungor.
Förövrigt så spelade vi mot Pajala idag, förlust. Jag smällde ihop med någon tjej från Pajala och ramlade, en från mitt lag kom då glidandes med sina dobbar mot min hand, inte så skönt! Blödde ganska mycket men inget brutet som tur vad, lite ont i alla fingrar förutom lillfingret, pekfingret och tummen. Perfekt för att sitta på datorn! Nu hinner den bli blå och svullen till på lördag när jag döper mig. Vackert.
Liten söt bild på handen!

Kommentarer
Postat av: melinda

din stackare :(

2010-06-17 @ 00:57:10
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Ellenor Koppari

HAHAh fin konversation...xD

jaa, ajjaj. man kan bli stämplad av vem som helst. tänk på det. till och med av **** hhaa xD har det läkt helt nu??:)<3

2010-06-29 @ 00:11:21
Postat av: Evve

haha, jo det har lkt helt nu ;) <3

2010-06-29 @ 00:13:27
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0