Ingenting

Onödigt inlägg egentligen, har som inget att berätta. Idag så var det iaf fotboll, det gick väl bra men var lite jobbigt med alla 40 miljarder mygg som flyger omkring i luften, höll på att bli galen! före det så har jag kollat lite how i met your mother med Ellis och ätit choklad, riktigt trevligt. Idag så är jag inte lika irriterad men är fortfarande småsur. Det går väl över, ska nog på Eclipse med Ellis imorgon, kanske. Jag har inget mer att skriva så jag ska väl leta fram några fina bilder som jag kan lägga upp så blir inlägget lite roligare! Hejdå!
/Evve
Det var ett tag sen.. saknar det faktiskt, jag var blondare vilket automatiskt resulterar till att jag hade roligare, hehe. Det kvällen var svinkul!


.


.


.


.


.


Det får räcka för nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0