Ja, vad säger man?

Jag borde gå och packa men, ja.
Här sitter jag iallafall och har svintråkigt. Ingen bra start på sommarlovet. Har egentligen inget att skriva, vill bara meddela att jag troligen inte kommer skriva några inlägg här under sommarlovet. Eller så blir det motsatt effekt och jag kommer skriva jättemycket, man vet aldrig! Som ni kanske ser så har min nedräkningssak kommit fram till 0 (eller -1 som det står nu), om ni inte sett det så kikar ni säkert dit just nu och kollar. Några förslag på en ny sak att räkna ner till? Tacksam för svar. Ja, vad mer ska jag skriva, imorgon sticker jag till Luleå kl 7 för att senare på dagen fira min kusin som tog grundalen idag/igår. Sen blir det väl att springa in på någon affär som alltid. Nu ska jag gå och pussa lite på Ture, jo, glömde att skriva det. Han kom hem igen utmattad och lycklig! Hejdå!
/Evve
kan slänga in en bild också...
<-----Denna är i miniatyr, klicka för förstoring

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, ECLIPSE premiären! 30 juni;D

2010-06-14 @ 21:49:46
URL: http://[email protected]
Postat av: melinda

du kan ha en hemsk nedräkning till när skolan börjar igen ;)

2010-06-15 @ 23:05:52
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

haha, vi kör på det! :)

2010-06-16 @ 14:04:06
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0