Nedräkning igen

Mellis gav förslaget att jag skulle göra en ny nedräkning till när skolan börjar. Jag tyckte det var en hemsk idé så jag kör på den! Nu är det bara ett problem, när börjar skolan? Det är iallafall någon gång i augusti/september. Kommentera så fixar jag det direkt, annars så ser ni hur många dagar som gått sedan skolavslutningen. Just nu är det 6 dagar sen.
På fredag åker jag till ett ställe utanför Piteå där jag har konfaläger, vi är där i fem dagar så vi kommer hem på tisdagen. Det jag mest grubblar över är att jag ska döpa mig där inför alla i gruppen och inför mamma, pappa (kanske kela) och Kaarlo och Carina. Hojj. Jag måste också börja packa idag efter eller före matchen. Innan det så ska jag också hinna vara med Elli, Alice, Emma, Therese, Isak, Davve, Dennis och Sebbe? jaja, ska iallafall sticka till Elli nu. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Okänd person ;)

23 agusti

2010-06-16 @ 22:19:23
Postat av: melinda

ha så kul på konfalägret! :]

2010-06-17 @ 00:55:16
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0