Okej,

jag vet, riktigt kass uppdatering men jag har inte haft tid eller ork. Drar igenom veckan fort och smidigt.
fotboll måndag tisdag
Onsdag tillbringades med linn och Ture och Nero
torsdag (idag) fotboll och letat efter Ture som är spårlöst borta :(
han försvann när jag kom hem från fotbollen vilket var tio i sju ungefär. nu är klockan 21.20!!! Hoppas att han inte är död eller något sådant. Jag får bara vänta helt enkelt.
Nu till något roligare; Imorgon är det skolavslutning vilket resulterar till sommarlov! Det ska bli skönt men det känns som om tiden gått så fort! Vi har hunnit bli bäst på skolan- juste, har inte skrivit det här men i onsdags så vann våran klass - 8 - klasskampen! det är en tio- kamp med olika grenar som bildragning, dragkamp, stövelkastning, säckhoppning, irländs julafton (samma som norsk) och några till. Vi är nu bäst på skolan och vi räknar med att vinna nästa år också! Idag var vi i sandviken och lekte lekar och frös. Eivor (syslöjdslärare) lyckades bryta menet. Någon cyklade in i henne när hon satt på sin cykel och sen vet jag inget mer om vad som hände. det var synd, dagen innan sommarlovet. Nej, nu ska jag gå ut och kolla om Ture kommit tillbaka, ny uppdatering imorgon med lite bilder förhoppningsvis. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

snart äre sommarlov! :D

vilken tur att ture hitta hem igen.

2010-06-10 @ 22:47:19
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

Ja, det var tur! Jag vet!!! :D

2010-06-11 @ 09:03:48
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0