Tyck synd om mig, tack!

Just nu är det självömkan på högsta grad! Jag har spelat match i lördags (förlust 6-1) mot Lira/Trångfors, då vrickade jag typ foten under uppvärmningen. Sen spelade jag en hel match och fick svinont i foten. på söndagen spelade jag också match,fast då med damlaget (förlust 8-0) mot Notviken. Då fik jag en enorm tackling så att jag skrapade ena knät och ena högten. Idag på träningen blev jag fälld. Jag skrapade upp andra höften och andra knät + armbågen! hur mycket otur kan man ha. det var värst idag för nu var vi på Tallbacka och alla som spelar fotboll vet att tallbacka har grus på sitt plastgräs. Det far in i såren och då svider det extra mycket. Har fått badda med Jodopax så att det blir rent. Nu ska jag och duscha, sen blir det nog att sova. Hejdå!
/En skadad Evve

Kommentarer
Postat av: linn

stackars dig !

2010-06-02 @ 16:57:35
Postat av: Evve

Tack! :)

2010-06-03 @ 12:28:42
Postat av: melinda

stackare ;/

2010-06-05 @ 01:08:35
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0