Bradag-skitdag?

Jag ska göra en lista över vad som varit bra idag så ser ni:
Bra Dag:
Fixade tänderna
For till frissan
Lagade god m
Alice ska komma
Idas lilla äventyr :D
Skitdag:
Blev sur på någon efter lunchen
Blev inte helnöjd med håret efteråt
Gjorde inte hål i öronen
E dissade mig när hon lovat att vara med mig nu på kvällen
Missade innebandyn
Som ni ser så var min fredag en skitdag... NU ska jag kolla någon film och gråta i dysterheten... Nej, jag ska inte gråta men kanske snyfta lite tills Alice kommer. Hejdå.
/Evve

Kommentarer
Postat av: idaa

haha jaduu gumms ;) <3

men jag ringer dej imorn så umgås vi innan jag far på namnfesten :D

2010-03-26 @ 22:23:41
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/
Postat av: melinda

du vet vart du har mig gmn, <3

2010-03-27 @ 19:45:50
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0