Converse

Nu har jag köpt ett par Converse från Junkyard! De är svarta med vit kant, egentligen hade jag kanske velat ha blåa men Ellis har ju haft sådana så jag är inte säker,men nu är de ju redan beställda. Hoppas att snön smälter snart så att jag kan använda dem så fort som möjligt! Nu lagar pappa mat för vi ska hinna äta innan:
1. Mamma ska på Jägarexamen.
2. Jag ska på Teater (nervös)
Jag ska samåka med Emma tror jag... Det börjar kl fem och slutar sex- sen hinner jag hem och äta typ så är det fotboll kvart i nio. Det ska bli kul! Jag ska ringa/smsa Emma så att jag vet säkert. Hejdå!
/Evve
P.S Jag har gjort två stycken inlägg på samma dag!
Såhär ser de ut!

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

niiiiiiiiceee :D

2010-03-23 @ 17:08:30

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0