Fail

Idag på gympan så kom jag typ en halvtimme försent eftersom jag hade elevskyddsombudsmöte -.- När jag kom dit så höll det på med någon sak jag inte förstod så jag förlorade typ direkt. Efter det så körde vi basket. Jag var helt fri och skulle skuta mål, och då failade jag genom att kasta bollen upp på basketkorgens kant så bollen fastnade där, jag höll på att dö av skratt! Efter matchen så fick vi ner bollen, men det var fortfarande kul, och så tappade Alice bollen men den studsade på Emma B:s ben så den for tillbaka till Alice igen. Det var en rolig dag idag. Nu lagar mamma mat så jag ska väl börja duka. Kl fem så är det dans, kl 7 så är det medborgarskolan och Eivor som gäller, vad kul med festsminkning idag! Sen kl nio så ska jag bara slappa hemma :) Och duscha då. Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0