Jag vet, jag suger på att uppdatera :)

Nu har Elli, Alice, Dennis, Davve, Emma H och Rasmus precis åkt hem. Vi kollade Paranormal Activity- det var den läskigaste filmen jag någonsin sett! Satt i chock i typ 30 min efteråt. Sen gick vi upp på mitt rum och höll på:) Tack för en kul kväll alla :D
Tidigare idag så var jag med Ello på dundret- det ÄGDE<3
Vi åkte Soldalssvängen typ 8 ggr ;)
Fast jag måste säga att jag är less på alla Göteborgare som tränger sig före i kön bara för att de tror att de åker "gratis"-.-
Nu lyssnar jag på Spotify :D Och är inne på Skype, ska leta efter Dennis busslista som han tydligen har glömt här nu :) Hejs!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0