Medeltiden

Jag har nyss varit ute på bron och försökt att andas normalt. Fick en hostattack och nu är allting bra. Jag jobbar egentligen på So;arbetet(rubriken), men tog en paus eftersom jag inte har lust att visa mina åsikter idag. är sjuk och vill bara sova hela tiden, eller läsa min bra bok(Ellis egentligen). Idag så gjorde jag hål i öronen! Det blev inget på fredagen för Annabelle gjorde inte hål i öronen... men Stina gjorde det så jag gjorde det där typ kl 4. Det gjorde inte alls ont, så om ni är rädda för att göra hål i öronen för att det gör ont, var inte rädda. Det gör ont när hon skjuter igenom öronhänget, men sen gör det inte ont nåmer, inte för mig iallafall. Oj, vilken lång mening det blev! Jag har silvriga öronhängen. Efter det så gick jag på stan med Ello, hon skulle köpa skor men hittade inga. Vi gick också på Intersport och kollade på ursnygga slalomglasögon, ni vet såna där spegelglasögon. Kostade dock 500 spänn så jag sparar mina pengar till Stockholm istället. Jo, jag har glömt att skriva det, men jag ska till Stockholm i maj. Vi är där en weekend sen far vi hem. Jag har hittills 1000 spänn att shoppa för, men det räcker inte långt. Jaja, nu ska jag arbeta istället för att skriva här- Hejdå!
/En sjuk och slemmig Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0