Ny tand!

Ida var jag hos tandläkaren och skulle bygga på mina tänder. För ni som inte vet(vilka inte är många eftersom ungefär 4st läser min blogg) så har jag ett par av minismå tänder brevid framtänderna istället för vanliga fina och raka tänder. Idag var jag iallafall och byggde på en av dessa tänder. När de byggde på tanden så var det någon slags plast de byggde av. Det gjorde inte ont eller nåt, bara när de slipade tanden där uppe när de var klara, det rörde tandköttet lite. Det blev jättebra tyckte jag och jag ska bygga på den andra imorgon! Jag längtar, fast jag missar slöjden. Nu jobbar jag på SO:n, vill bli klar tills imorgon helst. Senare är det fotboll på Malmsta. Om någon som läser denna blogg råkar vara en fotbollsspelare som spelar med oss- glöm inte att komma!
Jag ska fortsätt på min jobb om "Kvinnosynen under medeltiden jämfört med våran tids kvinnosyn" typ. Hejdå!
Elli, om du läser detta så logga in på Skype eller MSN. Dagens låt; Free fallin' med John Mayer.
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0