Tadaa!

Min morgon började med att jag hade sovmorgon till kvart över nio. Jag hade So och skrev om Medeltiden, det gick ganska segt men jag är iallafall på slutet av Vg-frågan. Vi fick veta att alla lärare på skolan hade någon slags utbildning så vi skulle få sluta kl 13.20. sen kom Annika(franskafröken) och sa att vi som gick i franska kunde få sluta tidigare om vi jobbade hemma. Då skulle vi få sluta efter matten. Vi hade matte i en halvtimme sen sa Niklas(mattelärare) att vi kunde få sluta om vi tog hem och räknade tio tal. Jag ville stanna, men alla gick så nu är jag hemma och ska snart äta. Innan det så ska jag först göra tio tal i matten, sen ska jag göra tio meningar om vädret i olika städer på franska. Det var min dag. Sen var jag ju med Elli igår och där glömde jag min mobil också upptäckte jag senare på kvällen. Hon skulle ringa och säga att den var hos henne när hon hörde att den ringde. Då ringde hon till min mobil så smart som hon var så var den i hennes hand när hon ringde den... Hojj, Elli börjar bli lite glömsk. Sen så på So:n så övertalade Emma mig att jag skulle börja i teater. Men Elli skulle fråga Johan J om det gick bra först. Vi ser ju om jag får plats. Nu ska jag jobba lite. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: Ellenor Koppari

hahahahaha xd xD

2010-03-23 @ 17:11:35

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0