You don't see me

This is why I don't write in my blog! :@

Jag hade skrivit jättemycket och så helt plötsligt försvinner bara allt! Nu tänker inte jag skriva lika mycket. Jag vaknade med solen i ögonen och det var trevligt. Jag har inga planer för idag så jag berättar om gårdagen istället.

Jag var ensam hemma ett tag för mamma och pappa for till stugan för att lämna ett par sängar där. Jag började dagen med att sitta framför tv:n och äta ostkrokar och dricka juice. Sen ville jag umgås med någon så jag smsade Alice och hon sa att hon skulle vara med Emma så jag var med dem båda.
Efter jag var klar så gick jag till Emma och dör lekte vi en sammansatta ord-lek. När den började spåra ut så gick vi till mig och lyssnade musik och pratade. Efter ett tag så la Alice märke till vårat Alfapet-spel.
Vi spelade två omgångar och jag kan bara nämna att jag vann båda gångerna!
Mamma och pappa kom hem ungefär vid tjugo i sex så då for Emma och Alice hem.
Vi gjorde oss i ordning och sen så gick vi till grannarna för att äta middag.
Vi kollade lite melodifestival och jag tycker att Salem skulle ha vunnit.
Jag lyssnar på Salems låt just nu faktiskt. jag är lite irriterad. Jag som hade en så bra morgon :(
Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0