Blött

Idag har det regnat hela dagen, det värsta med detta regn är att jag cyklade till och från skolan. Var blöt som en katt när jag kom in genom dörren. Klockan sex så hade jag fotboll, det var faktiskt skönt med lite regn men inte när det regnade som mest. Jag är bara glad att jag inte är en kille och 94 som spelar fotboll just nu. De måste ha match i detta väder! Nog för att det ändå är ett ganska bra fotbollsväder men jag har ingen lust att bli mer blöt än jag är. När jag väl hoppar i duschen så kommer jag inte känna någon skillnad. Jag är lite irriterad just nu för vi nickade på träningen (som alltid, inget nytt) och då blev jag helt grusig i hårbotten, det kommer aldrig försvinna!
När jag väntade på hämtning från fotbollen så började sjunga några stämmor på en låt som jag trodde var Fields of gold som var den sista låten vi sjöng med kören :'( Yonna sa att det inte var den låten så vi gjorde ett vad, men halvvägs hem från fotbollen så kom jag på att det som jag sa var med i låten var med i en annan körlåt som heter I still haven't found what I'm looking for. Jag smsade henne och berättade att jag hade helt fel. Just nu letar jag massa körlåtar från tidigare konserter på Spotify, det är lite nostalgi just nu! Kommentera om ni kommer på några låtar bortsett från;
Fields Of Gold
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Down By The Riverside
Lean On Me
I Saved The World Today (sjöngs med Con Amore fast då var inte jag med i kören)
Nu ska jag gå och koka choklad innan jag duschar. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: ellis

innan de små barnen kom med har vi visst också sjungi i saved the world today. mer än fyra grr på konsert tror jag. jessica martinsson sjöng solo har jag för mig. så BURN

2010-05-26 @ 11:10:53
Postat av: Evve

Ehh, ursäkta mig men är inte detta min blogg? Jag snackar om konserterna jag har sjungit på med kören, inte de du har sjungit på. Då skulle listan bli oändlig...

2010-05-26 @ 14:23:18
URL: http://sarahevelina.blogg.se/
Postat av: ellis

i och för sig, men rätt ska vara rätt!

2010-05-28 @ 23:46:38
Postat av: Evve

Nu har ajg fixat det. nöjd?

2010-05-28 @ 23:48:54
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0