Franska revolutionen

Ja, det var fotboll igår som vanligt, gick förvånansvärt bra på intervallen och snabba fötter. Det var nog mest för att molnen täckte hela himlen så att ingen sol kom fram. Ändå var det 20°.
Idag på Engelskan så fortsatte vi kolla en film som vi började kolla förra veckan. Den handlar om franska revolutionen. Såklart så har vi börjat med det i SO:n också. Jag ser inte fram emot det kan jag säga. På gympan så skulle vi tydligen ha utegympa helt plötsligt fast jag hade med innegympakläder. Vi skulle jogga svinlångt. Jag joggade med Alice och vi kom tvåa fram. Lite nöjd faktiskt.
Senare idag så är det genrep inför vårkonserten där jag ska dansa. Kommer säkert bli kul, hoppas bara att jag sjunger eller något nästa år. Innan jag dör av törst (efter två glas saft) så ska jag dricka lite juice. Dessutom har jag inte riktigt tid för att blogga. Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: melinda

vi ska också börja med dedära på so:n snart & vi började se filmen idag :p

sen finns det ju folk som inte har redovisat om länderna ännu.

2010-05-19 @ 15:24:26
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Evve

Allvarligt? Vänta...det är samma hos oss också ;)

2010-05-19 @ 20:52:45
URL: http://sarahevelina.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0