Hey!

Eftersom jag inte har skrivit ett inlägg sedan fredag så tänkte jag gå igenom helgen lite för er;
Fredag; Jag var med Julia vid 3 någon gång. Vi var först på vetehatten, sedan gick vi till henne. Där tittade vi tv och satt inne på datorn. Efter en stund for vi till mig där vi satt på datorn och degade. Vi har skrattat ganska mycket när vi har skrivit saker till random människor på msn men, ja, det är ju inte som att jag kommer träffa de där människorna någon gång. Och nej, Alice och Ida- jag är helt säker- nej!
Lördag; Jag började med att cykla till Alice och hämta upp henne, sen for vi till Elli och var där hela dagen. Vi hade väldigt roligt och satt framför datorn än en gång och degade. Sen ville vi skriva en låt men i samma stund som vi tog fram penna och papper så försvann lusten. Det får bli en annan gång.
Söndag; Vaknade tidigt och funderade om jag skulle till kyrkan. Ingen annan skulle fara så jag installerade "Mulle Meck bygger" hus och spelade det spelet till kl 4. Vid den tiden så hade jag klarat ut hela spelet och började läsa en bok istället.
Idag; Sovmorgon och nytt schema. Inte så många ändringar, bara lite små raster som kommer till och lite flytt på lektionerna eftersom vi får en ny No lärare för tredje gången. Hade musik idag och där har vi börjat klura på lite stämmor som funkar och bestämt vem som ska sjunga vad. Sen frågade Emms om vi skulle sjunga något till skolavslutningen med Elli och Alice, jag sa ja så länge jag inte behövde börja. Katastrof förra gången. Kom hem och gick ut med hundarna efter att jag läst mammas lapp. När jag kom in så lagade jag middag direkt, köttbullar med mos. Det blev svingott! Idag på lunchrasten så nämnde Johan J att han inte skulle läsa min blogg om jag inte nämnde honom- så nu har jag nämnt dig Johan! Läs snälla min blogg!
Nu när jag skriver detta inlägg så ser det väldigt proffsigt ut men när jag lägger upp det på bloggen så tas alla Enter bort så det blir en stor fet klump med massa text! Jag måste ha kommit åt någon för så kan det inte se ut. Nej, Ture skulle strongt ut på balkongen efter vi promenerat och nu sitter han där och ylar så det är bäst jag tar in honom innan han börjar att skrämma slag på grannarna. Har hänt förut, men inte på länge nu så let's keep it that way! Hejdå!
/Evve

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0