I SAID WOHOO!

Fick just veta av supergulliga Alice att vi har fått EU- bidraget!
Ni som inte har en aning om vad jag pratar om så har min franska grupp och jag samlat in pengar till en frankrikeresa sen 7an, men det är så enormt dyrt så vi har sökt om ett EU- bidrag som betalar hälften av kostnaderna om vi besöker en skola. VI HAR FÅTT BIDRAGET!!! Alltså, jag har nog inte fattat den än men jag ska till Frankrike! Åh vad kul det ska bli. Jag måste hinna skaffa en kamera tills vi far. Dessutom så ska jag och Elli gå upp för hela Eiffeltornet, ända till högsta våningen. Vi ska räkna trappstegen, nog för att vi läste hur många trappsteg det var på franskan idag men det spelar ingen roll! Jag kommer ändå inte ihåg det. Nu ska jag fira med en dusch(dåligt sätt, jag vet). Hejdå!
/Evve

Kommentarer
Postat av: linn

IIIIIHHHHHHIHIHIIHHIHIHIHI VI KMR HA SÅÅÅÅ KUL !!!

2010-06-02 @ 17:00:16

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0